HANGARY
Nowoczesne hangary szerokoprzęsłowe
Mamy doświadczenie w projektowaniu hangarów dla lotnictwa cywilnego i wojskowego. Ocieplane hangary lotnicze, w których się specjalizujemy, wykonane są w technologii Thermohall™ zapewniającej optymalne warunki do garażowania samolotów i śmigłowców. Dzięki różnym stopniom izolacji cieplnej, nasze hangary utrzymują optymalną temperaturę we wnętrzu i niski poziom wilgotności niezależnie od warunków panujących na zewnątrz. Pozwala to utrzymać flotę w doskonałym stanie technicznym.
Ponieważ struktury Rubb są szerokoprzęsłowe, bez trudu pomieszczą samoloty o dużej rozpiętości skrzydeł. Otwarta przestrzeń hangaru zapewni też wygodne garażowanie kilku mniejszych maszyn pod jednym dachem.
Ocieplane hale Thermohall™ sprawdzą się również jako dodatkowe miejsca magazynowania, hale przeładunkowe (cargo), a także hangary typu MRO – ich stalowa, wytrzymała konstrukcja pozwala na użycie ciężkiego sprzętu, np. suwnic lub dźwigarów.
Niskie koszty utrzymania hangaru
Ocieplane hangary Thermohall™ marki Rubb są dwu- trzykrotnie tańsze w utrzymaniu od konwencjonalnych hangarów. Dobrze zaprojektowane, szczelne poszycie oraz ocieplany dach przekładają się na niskie koszty chłodzenia i ogrzewania wnętrza obiektu. Poszycie ocieplane z tkaniny PCV wytrzyma w niemienionym stanie przynajmniej 10 lat, a stalowa konstrukcja hali – nawet 25 lat. Stal, której używamy, jest galwanizowana ogniowo, co zabezpiecza ją przed korozją i niszczeniem. Dobrze wykonana konstrukcja = brak kosztów związanych z naprawą.
Komfort i bezpieczeństwo
Nasze ocieplane hangary Thermohall™ gwarantują stabilną temperaturę we wnętrzu i brak skraplania się pary na ścianach i suficie – same korzyści! W efekcie otrzymujecie optymalne warunki do garażowania samolotów i śmigłowców.
Planując rozmieszczenie systemów HVAC i przeciwpożarowego, a także uwzględniając na etapie projektowania dodatkowe drzwi dla personelu, rampy załadunkowe czy suwnice dostajecie gwarancję, że hangar będzie nie tylko dobrym, ale i bezpiecznym miejscem pracy.
Szybka budowa, montaż i przenoszenie
Dużą zaletą naszych ocieplanych hangarów jest ich bardzo krótki czas montażu, który w przypadku hali o powierzchni 1000 m2 wynosi dziesięć dni. Jest to możliwe dzięki prefabrykacji zarówno stalowej ramy hali, jak i poszycia. Ponieważ ocieplane hangary Thermohall™ nie są na stałe związane z gruntem, można je dowolnie rozbudowywać i przenosić, jeśli zaistnieje taka potrzeba.
Otwarta przestrzeń w hali samolotowej
Ocieplane hangary Rubb zostały zaprojektowane w taki sposób, aby zapewnić jak największą powierzchnię garażowania, nie ograniczoną dodatkowymi podporami. Przestrzeń w środku hangarów można efektywnie zagospodarować, sprawdzą się więc jako przestrzeń dla postoju jednego lub kilku samolotów.
Hale lotnicze stworzone dla twoich potrzeb
Przy projektowaniu ocieplanych hangarów Thermohall™ bierzemy pod uwagę zarówno warunki klimatyczne, w których będzie on funkcjonować, jak i sposób jego użytkowania. Umożliwia to na odpowiednie dobranie ocieplenia hali. W ten sposób budynek dobrze spełnia swoje funkcje, jednocześnie utrzymując koszty eksploatacji na niskim poziomie. Jeśli zaistnieje taka potrzeba, stosujemy różne dostępne metody ocieplania hali (ściany z płyt warstwowych, np. PiR czy PUR łączymy z dachem Thermohall™).
ILE KOSZTUJE TWÓJ NOWY HANGAR?
Skorzystaj z rozwiązania, jakim są ocieplane hale całoroczne od Rubb Polska.
Wypełnij formularz, a otrzymasz bezpłatną wycenę.
Wybrane realizacje hangarów i hal samolotowych:




Najczęściej zadawane pytania dotyczące hangarów.
Czy potrzebne jest pozwolenie na budowę hangaru?
Jeśli będziesz korzystać z hangaru dłużej niż 180 dni – potrzebujesz pozwolenia na budowę. Jeśli chcesz korzystać z obiektu sezonowo, do 6 miesięcy, wystarczy zgłoszenie hali w urzędzie.
Szczegóły postępowania znajdziesz w tym krótkim artykule:
Hale ocieplane za zgłoszenie czy na pozwolenie? Wyjaśniamy.
Ile kosztuje budowa hangaru?
Koszt budowy hangaru jednej z dwóch technologii: Thermohall™ lub technologii hybrydowej jest dużo niższy od kosztu budowy hali murowanej. Każdy hangar jest szyty na miarę. Na jego wycenę składa się wiele elementów: miejsce montażu, powierzchnia i wysokość obiektu, dodatkowe wyposażenie, przeznaczenie hangaru i sposób użytkowania. Zamiast podawać nierealne koszty, chętnie sporządzimy dla was wstępną WYCENĘ.
Czy hangar Rubb można wziąć w leasing?
Oczywiście. Oferujemy leasing operacyjny zarówno dla ocieplanych hangarów Thermohall™ jak i pozostałych typów budowli stałych i obiektów tymczasowych. Procedurę leasingu przeprowadzamy z minimum formalności. Na naszej stronie udostępniamy zasady leasingu hali Rubb, ale możesz również porozmawiać o nich z naszym doradcą handlowym.
Czy hangar Rubb można wynająć?
Tak, w naszej ofercie znajdziesz hale ocieplane na wynajem w systemie długoterminowym, a także sezonowo. Budujemy również magazyny przeznaczone pod wynajem (hale magazynowe BTS).
Czy brak projektu hangaru to problem?
Nie, w żadnym wypadku Jeśli masz tylko pomysł na hangarę, my zajmiemy się resztą, począwszy od projektu, a na montażu i odbiorze gotowego obiektu kończąc. Posiadając duże doświadczenie i korzystając z wiedzy całej Grupy Rubb jesteśmy w stanie zrealizować praktycznie każdy rodzaj hangaru, zarówno wielkie obiekty dla linii rejsowych, jak i mniejsze hangary typu MRO.
Co wziąć pod uwagę inwestując w hangar?
Przy planowaniu inwestycji w hangar należy wziąć pod uwagę przeznaczenie obiektu, należy również określić tzw. strefę śniegową i wiatrową; warto też sprawdzić, czy działka jest dobrze przygotowania do położenia fundamentów i czy doprowadzone są wszystkie media.
Dokładne wskazówki oraz listę kontrolna do wydrukowania znajdziesz w poradniku Jak dobrze wybrać halę ocieplaną.
Interesują cię hale ocieplane? Dowiedz się więcej na ich temat:
Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas.
Skontaktuj się z nami
Masz pytania związane z Thermohall™? Chętnie na nie odpowiemy. Jesteśmy do waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 16.
DOŁĄCZ DO NAS
Na Facebooku publikujemy zdjęcia placów budowy, ciekawe artykuły branżowe i… relacje z rajdów samochodowych 🙂